pondelok 31. januára 2011

Plastická chirurgia alebo ako urobiť zo starej palety nový stolík

Určite to poznáte aj vy. Keď len tak obiehate obchody s nábytkom, alebo listujete v časopisoch o bývaní, zdá sa vám, že koľko tam je perfektného nábytku, ktorý by ste chceli mať. Keď však nastane čas a vy začnete niečo konkrétne zháňať do vášho bytu, zrazu akoby ste nemohli natrafiť na tú správnu vec pre vás.
Mne sa to naposledy stalo s konferenčným stolíkom do obývačky. Ten pravý stále nie a nie nájsť. Obehla som snáď všetky obchody s nábytkom a stále nič. Nakoniec som sa rozhodla vyrobiť si ho sama.

Našla som starú paletu, ktorá zostala na mieste letného festivalu ako časť podlažia tanečného stanu a bolo rozhodnuté. 
Paletu najprv ošmyrgľujete, aby mala hladký povrch. Vodou riediteľným lakom orechovej farby som paletu natrela a v Hornbachu som kúpila štyri kolieska, ktoré mi môj muž navŕtal a upevnil. A bolo to! Myslím, že výsledok stojí za to. Veď posúďte sami.





Paletu môžete zohnať aj na špeciálnych výkupných miestach, pri staveniskách,  videla som ju aj pri skladoch veľkých supermarketov, kde by vám ju, keď poprosíte, tiež mohli darovať.
Okrem laku rôznych odtieňov môžete použiť aj akrylové farby a natrieť váš stolík napríklad na červeno, alebo na bielo. 



Podobný stolík môžete spraviť aj zo starého vozíka.


Výhodou týchto stolíkov sú jednoznačne kolieska, vďaka ktorým sa stolík ľahko presúva, prisúva, odsúva... Jednoducho mať o koliesko viac je vždy výhodné. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára