pondelok 18. apríla 2011

Bývanie v garáži


Prvýkrát som sa s bytom v garáži stretla pred viac ako ôsmymi rokmi, keď sme si s mojim vtedajšo-doterajším frajerom, hľadali svoj prvý privát. Našli sme ponuku na jednoizbový byt v Lamači pod lesom. Z jednoizbáku sa vykľula prerobená garáž pri väčšej lesnej chatke, ku ktorej sme sa museli prebrodiť po zablatenej cestičke. Predstava bývania v garáži asi láka málokoho, po našom váhavom vstupe sme však našli celkom komfortne zariadený minibytík s véckom a sprchou...až sa mi nechcelo veriť, že sa to všetko do tej štandardnej socíkovskej garáže zmestilo. Nakoniec sme si však našli iný podnájom, takže bývanie v garáži sa nekonalo.

Nedávno som naďabila na prerobenú garáž, pod ktorú sa podpísali francúzski architekti Fabre / de Marien. Na naše pomery sa mi zdá o dosť väčšia, má 41 m2, čo je viac ako niektoré naše jednoizbáky v panelákoch, takže architekti do nej vtesnali kuchynku, obývačku, pracovný kútik, kúpelku aj spálňu vo výšinách. Navyše priestor vôbec nepôsobí preplnene, práve naopak, máte pocit, že by sa vám tam ešte množstvo vecí zmestilo.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára