pondelok 18. júla 2011

Na návšteve v Amsterdame

Keď som bola prvýkrát v Amsterdame, pamätám si ako ma prekvapilo, že ľudia nemali na svojich príbytkoch záclony. Niektorí mali dokonca sklenené dvere! A tým myslím nie mozaikové, farebné, matné či inak nepriehľadné...nie myslím sklenené ako na bežnom okne. A tak, keď sme kráčali uličkami, často sa nám naskytol celkom intímny pohľad priamo do obývačky. Domáci chodili po uliciach bez toho, že by ich to nutkalo pozrieť sa cez okná, mňa to ale fascinovalo a často som neodolala.
 
V Amsterdame žije aj Desiree.  Do jej bytu teraz môžete nakuknúť celkom legálne a bez voyerovských výčitiek. Desiréé má 82 m2 veľký byt blízko centra. Miluje dizajn a obchádzanie starých fabrík, odkiaľ si prináša do bytu stále nové poklady. Napríklad ten stolík na kolieskach našla vyhodený pred poštou. V zariaďovaní svojho interiéru sa rada hrá a skúša. Napríklad provizórne umiestni na stenu obrázky, nechá ich tam týždeň a keď sa jej tam stále páčia nainštaluje ich natrvalo...teda aspoň do najbližšej zmeny. ☺ Jej byt je plný pokojných farieb, jemných odtieňov, sama hovorí, že je to hlavne kvôli jej práci sociálnej pracovníčky. Keď príde domov chce mať kľud, pokoj a vypnutú myseľ, takže v byte nenájdete žiadne rušivé a výrazne krikľavé prvky.












 
Inak, skúste si tipnúť, koľko má Desiree rokov....keď som videla jej byt prvýkrát, tak som si hovorila, pracovný stôl s dievčatkom alá batman, to bude nejaká príjemná žena okolo tridsiatky, krátke blond vlasy, dlhý pulóver, legínsy, možno ešte študentka...no nebudem vás zdržiavať Desiree má už dospelé deti. Celkom zaujímavý interiér na takmer „dôchodkyňu“, nie?

foto: desiree

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára