pondelok 21. novembra 2011

Pred a po...tentokrát kuchyňa

Chystám sa zmeniť našu kuchyňu. Už som ju premenila viac ako 50 krát a vždy inak...teda  len v duchu. Takže zatiaľ aspoň sedím za počítačom a hľadám nejaké inšpirácie. Tak som narazila aj na túto premenu, aj keď pri pohľade na výsledok mi napadlo, že toto snáď už nie je ani premena, ale z gruntu úplne nová kuchyňa. 
Keby sa hrala taká hra, že hľadaj sedem rovnakých vecí, tak ich ani nenájdete. Ja som našla jedinú spoločnú vec...časť stropu ostala rovnaká, inak sa vymenilo všetko. 













Musím ale povedať, že sa im to podarilo a opäť sa mi potvrdilo, že biele kuchyne sú mimoriadne fotogenické. Ja som môjho muža presviedčala na bielu kuchyňu už pred rokom, ale povedal, že on v nemocnici variť nechce. Takže uvidíme, ako to nakoniec dopadne u nás. Ak dobre, tak sa môžete tešiť na malú fotostory.

2 komentáre:

  1. Mne sa tiež veľmi páčia biele kuchyne a biely nábytok akotaký, krásne to presvetlí celý byt...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Za svůj život jsem už vyzkoušela několik kuchýní: světlé i tmavé, dřevo, plech i plast. Bílá kuchyň vypadala úžasně, ale to každodenní umývání jsem po letech s radostí vyměnila za praktičtější tmavší :)

    OdpovedaťOdstrániť