štvrtok 24. mája 2012

Pred a po - úžasná premena loftu

Urobiť z loftu útulné bývanie býva niekedy dosť ťažké. V tejto premene sa to však podarilo na 100 %. Povedala by som, že to nie je ani premena ale zariaďovanie úplne od podlahy. Sánka dole pri kúpeľni, fakt skvelá, stará ošarpaná tyrkysová skrinka...najviac! Ale samozrejme zvyšok interiéru určite nezaostáva.
Tiež máte pri pohľade na fotky chuť zobrať zbíjačku a pustiť sa do svojho bytu? Lebo ja áno!

                           











2 komentáre:

  1. Dobrý večer, opravdu moc povedené. Všechno se zlepšilo o víc jak sto procent, řekl bych. Zaujala mě v pořadí čtvrtá fotografie. Co je ta za umyvadlo, mohl by mi někdo doporučit nějakého výrobce? Moc se mi líbí právě tento design, kdy je baterie oddělená od samotného umyvadla. Lukáš

    OdpovedaťOdstrániť
  2. take umyvadlo najdes urcite aj u laufen. podobny princip som nasla aj tu http://www.studio-styl.sk/stylshop/?p=productsMore&iProduct=567&sName=Happy-Hour-um%FDvadlo-22-00-YOM9
    skus si dat do googlu ze umyvadla obrazky a ked najdes ktore sa ti paci najdes aj vyrobcu :)

    OdpovedaťOdstrániť