štvrtok 26. júla 2012

Čokoláda v spálni a zeleň v kuchyni

Tak po menšej pauze, dovolenke, volne či ako nazvať to, že som jednoducho nemala čas sem niečo zavesiť, tu mám ako ospravedlnenku za vaše čakanie premenu celého bytu.
Byt si prerábala Claire so svojim mužom a predtým, než sa do toho pustili, si Clare urobila inšpiračnú nástenku s obrázkami, vzormi, farbami na každú izbu zvlášť. Ujasnili si, aký štýl a atmosféru by chceli v byte vytvoriť, nazhromaždili si nábytok a potom sa išlo na to.
Výsledok je podľa mňa celkom podarený. Páči sa mi viacero detailov...Napríklad si všimnite  ten neopracovaný klád dreva na kovových  nožičkách ako stolček pri pohovke. A páči sa mi aj knižnica okolo okna, aj čokoládové steny v spálni a divná zelená v kuchyni.



















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára