utorok 26. augusta 2014

Izba pre Stellu

Neviem už ani koľkokrát som tu spomínala, že dokončujem izbu pre moju dcéru. A hurá, konečne sa mi zadarilo ten pomaly už ročný projekt ukončiť. Samotné zariaďovanie izby síce trvalo iba dva týždne, ale než sa mi podarilo donútiť môjho zaneprázdneného muža vysťahovať veci z tej izby (sorry Jakub), to pár mesiacov trvalo. Menšie veci a doplnky som si postupne nakupovala takmer celý rok. Nakoniec prišli na radu tie najväčšie a základné veci ako posteľ a skrinky.

To je rozťahovací gauč, ktorý ostal z pôvodného zariadenia izby. Poslúži vždy, keď príde babka na návštevu. Vankúše sú z Kuskus decor, Jysk a Ikea

Stolík aj poličky na knihy sú z Ikea, stolička z iNabytok, bedničky z výpredaju v Jysk.



Posteľ z Ikea, tapetový jeleň od holandskej dizajnérky Inke. Premaľovaná búdka z Kik.




Svetelnú reťaz som vyrobila zo svetielok z Kik, kúpila som asi štyri balenia a lepiacou pisťolou som nalepila na šnúrku.

Krásny luster od KAFTI






A ešte foto pôvodnej izby

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára