pondelok 6. februára 2012

Stará paleta na kuchynskej linke

Zdá sa mi, že poslednú dobu všetci využívajú staré palety. Videla som z nich stolíky, posteľ, dokonca gauč (rozumej nie veľmi pohodlné posedenie)...a už som si myslela, že ma žiadna paleta neprekvapí. Potom som ale objavila prerábku tejto kuchyne. Jej majiteľka Dana natrela najprv celú kuchynskú linku na bielo a potom okolo nej namiesto tradičných kachličiek nalepila kúsky dreva zo starých paliet. Výsledok vyzerá úžasne. Kuchyňa má zrazu trochu chatrčovú atmosféru, ale v tom dobrom zmysle, takú veľmi príjemnú a útulnú. 


Neviem síce ako sa drevo kamaráti s vlhkosťou hlavne pri dreze, ale určite sa dá naimpregnovať, poprípade nalakovať lakom bez lesku, aby drevo nestratilo svoj charakter. Viac info o celej prerábke nájdete na Daninom webe.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára