pondelok 12. septembra 2011

Za dom vďačia svojim mačkám

Joanna žije s priateľom v Poľsku. Najskôr spolu bývali v byte vo Varšave, kde ale Joanna nemohla mať svojich domácich miláčikov, po ktorých tak túžila. A tak sa so Sebastianom presťahovali do tohto domu, ktorý ale najprv nenávidela. Potom si ho zariadili po svojom, privítali v ňom tri mačky a nakoniec sa stal ich vysnívaným domovom. 

Páči sa mi tá jednoduchosť okorenená originálnymi nápadmi...obývačka, v ktorej bielu čistotu zrazu zabila (v dobrom) čierna stena, surové drevené dosky na stene alebo farebné textilné obrazy. 












A tu je zopár tipov od Joanny
Zistila som, že nepotrebujem veľa vecí. Nie som organizačný typ a veľa vecí u mňa znamená veľký bordel, takže som sa snažila nechať si iba to najpotrebnejšie.
Nepotrebujeme veľa kobercov ani záclony, tie podľa mňa bránia výhľadu. 
Keď sa zbavíte nepotrebných vecí, je to ako keby ste si vyčistili myseľ. Môžete začať opäť odznovu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára